28.4.08

25 000 külastust ja väike loosimine

Aitäh, et olete juba üle 25 000 korra mul siin külas käinud. Tänuks teeksin jälle ühe pisikese loosimise (kingituseks midagi koogi-tordi kaunistamisega seotut). Osalemiseks tuleks siiasamasse jätta vabaltvalitud sisuga kommentaar. Andke ka teada, kes tahaks linginimekirja saada.
Aeg saab otsa pühapäeva õhtul (04.05) kell 23.59.

Nüüd aga kostitaksin teid virtuaal-küpsisetordiga (nagu pildilt näha siis tegin shokolaadiäärega uue katsetuse, seekord õnnestus see asi väga hästi). Küpsisetort ise erilisi kommetaare ei vaja, ükskõik mida sinna vahele panna ja milliseid küpsiseid kasutada siis lõpptulemus maitseb ikka ühtmoodi tuttavalt ja hästi.

Edit 05.05
Väga tore oli rekordarv kommentaare saada. Veel toredam oli teada saada, et te "päriselt" ka siin käite. Kiituste eest tänan südamest, iseasi kui palju ma sellest tegelikult välja teeninud olen, sest häid ideid käin teiste blogidest luuramas ja üritan omamoodi neid ideid hiljem ellu viia. Ma kuulun sellesse söögitegijate gruppi, kellele meeldib suuremalt jaolt retseptide järgi süüa teha, v-o on põhjuseks see, et mul omi ideid ja tarkust lihtsalt niipalju pole, et ilma osata (vastuseks mannile, mul erialaks pedagoogika, köögis tegutsemine ja ühtlasi siis koogimeisterdamine on niisama meeldima hakanud).

Nüüd siis asjast ka. Väikese koka abiga on meil võitja supipotist välja õngitsetud ja selleks on:





























Jään oma meilikale (kristi@dekalogue.com) ljudmila/lucy kontaktandmeid ootama ja paneksin kingikese varsti posti.

Pakikesse pistan:
2 erinevat shokolaadi"paberit" (chocolate transfer sheet lime swirls ; abstract lines)
Sugarflair kuldne sädeluspulber (edible lustre)
Wiltoni must toiduvildikas (Foodwriter)
Wiltoni õhupallid (mittesöödav tordikaunistus)

Kõigile teistele mõnusaid maitseelamusi ja kohtumiseni! :)

34 comments:

Elina said...

ohoo! kellele siis ei meeldiks kingitust saada.mind võib nimekirja lisada küll.
šokolaadikaunistus näeb välja muidugi esmaklassiline. jällegi asi, mis tahab kindlasti järele proovimist.

Anonymous said...

K6igepealt - palju 6nne, 25 000 on v2ga popp saavutus :) Ja mul oleks lausa au sinu lingikogus yleval olla, olen sinu blogi f2nn juba pikemat aega. K6ik su koogid n2evad nii maitsvad ja ilusad v2lja, kuidas see sul 6nnestub? N2iteks nagu see kypsisekook - kuidas sa selle Niiii Ilusa sokolaadi22re sinna ymber said? Ja kuidas koogi glasuur pealt nii ilus ja sile on? minul j22b alati krobelisem, yksk6ik kui palju ma seda ka silun... ja koogi 22rte katmisega on alati probleeme...

Maarja said...

ma pikemat aega olen tahtnud küsida, et kas sa oled õppinud kondiiter? no nii ilusad koogid.

aga auhinnaloosimises osaleda ei soovi.

Pille said...

Õnnesoovid 25.000 külastuse puhul! Ma käin ka siin tihti Su kauneid küpsetisi piilumas ja sünnipäevaks tegin Sinu 'utsitusel' kohupiimastritslit..

Ja erinevalt Mannist olen mina alati kingi- ja auhinnamaias :)

Eva P. said...

Hästi vahva kaunistus on sellel tordil. Olen torte kaunistades selle peale mõelnud, et küll Qsti selle tordi minust kenamini oskaks kaunistada...

Anonymous said...

oi, ma tahaksin ka kinki:)
ja hästi lahe blogi on sul, ma juba kaua siin piilumas käinud, aga piiksatanud vist siiani ei ole.

Anonymous said...

mememe!!!
ma ikka üritan end kursis hoida, mida te sööte ja mida sa küpsetad :P

Ja seda ma olen sulle korduvalt öelnud, et ilusaid ja maitsvaid asju teed :))

leoola said...

mina lisan ka kommentaari, et võistlusel osaleda:)
ilusad fotod ja head söögid

Anonymous said...

Sul on vahva blogi ja palju õnne 25 000 külastuse täitumise puhul!
Jätka samas vaimus.

fullagrace28 said...

Tere! Tahan sulle oelda, et kain sinu lehel pea iga paev. Sinu postitused on olnud mulle vaga suureks inspiratsiooniks. Moteln ikka, et kui ise ka oskaks nii vahvalt kupsetada. Mulle oli hasti meeldejaav see sinu naidislaud kella viie teest. No kuidas kull tahaks ise ka nii lauda osata katta ja selliseid kupsetisi teha! Motlen ikka sellele pildile kui lauda katan. Aga valja tuleb ikka nii nagu alati :D Osalen ka hea meelega kingiloosis. Uusi inspireerivaid postitusi ootama jaades,
Kadri

Nele said...

Täna on see tore päev, kui leidsin endale jällegi üheda uue toreda toidublogi, mida lugeda ja samal ajal kõrval vesistada. Olen ise veel algaja ja köögis möllamiseks on vähe aega, aga igal võimalikul hetkel meeldib inspiratsiooni koguda ja siis midagi põnevat valmis meisterdada.

MinMe said...

Palju õnne ümmarguse arvu puhul! Külastan su blogi mitu korda nädalas ikka ja üritan ise ka kunagi nii kaugele jõuda, et kriblama hakata.
Küpsisetorti sööks hea meelega ning tänu sinu blogile uurisin ise ka hiljuti nende shokolaadiäärte kasutamist ning see on üks tõeliselt vahva värk! Mul kapis ootab pakk Wilton'i fondant'i - äkki õnnestub sellega lähinädalatel esimene katsetus läbi viia!

Jõudu edaspidiseks!

Anneli said...

No ega minagi saa kõrvale jääda ...

Palju õnne parajalt suure numbri puhul!
Su blogi on heade piltide ja veel paremate retseptidega. Nii mõnigi retsept on saanud meie lemmikuks:)
See sokolaadist ääris õnnestub sul ikka tunduvalt paremini kui minul. Hakkasin seda uurima/katsetama eelmisel sügisel aga päris hästi pole see siiani välja tulnud.

Anonymous said...

Küpsetistest on alati nii huvitav lugeda/vaadata! Kahjuks on nii, et meie peres lähevad kaubaks vaid kõige tavalisemad lihapirukad. Igasuguste magusate küpsetiste üksinda söömine mõjub teatavasti figuurile hukatuslikult, seetõttu teen neid viimasel ajal suhteliselt harva.
Soovin jõudu järgmiste köögitööde kajastamiseks!

Anonymous said...

Õnnesoovid ümmarguse numbri puhul ja suuured suured tänud väga inspireeriva blogi eest. Jõudu ja palju häid mõtteid ja kena kevadet.

Lucy said...

Tahtsin ka öelda vaid seda, et Sul on väga kaunis ning huvitav blogi! Käin väga tihti uudistamas. :)

Anonymous said...

Palju õnne! 25 000 on kena saavutus ja Sa oled selle tõega ära teeninud. Võiksid meid, oskamatuid, tihemini harida tortide-kookide kaunistamise teemal ;)

Rael said...

Postitan kah, sest olen kingimajas.

Ja muidu magusa ja ilusa toidumajas olen kah. Sinu blogi on alati mõnus lugeda ja pidid on nii mõnusad, et tekitavad kohe suure tahtmise, ise teha ja päriselt asja maitsta.
Ootan põnevusega alati uut postitust.

Anonymous said...

Tere Qsti! Imeline blogi, imelised koogid-tordid-küpsetised!!!
Sinu blogist pärit vaniljestritsel on meie laual viimasel ajal päris tihti :o) Tänan! Täna läheb ciabatta tegemiseks, süüdi oled ikka Sina :o)
Oeh, kj-na on raske Su blogi ees vesistada, aga ma teen seda siiski päris tihti! Silmal on lihtsalt nii ilus vaadata.
Edu Sulle!
Kadri
kadriss@hotmail.com

Triin said...

Mina olen ka üks lugejaist ja ei hakka endale illusioonigi looma, et kunagi sellisele tasemele jõuan:) Teen, kuis oskan ja kui saan kunagi rohkem oskama, siis olen seda õnnelikum!
Aitäh Sulle selle blogi ja inspiratsiooni eest! Loodan kunagi jõuda ka mõne sinu toidutegemiseni!

Aitäh!
Triin

Anonymous said...

Palju õnne! 25000 on muljetavaldav number. Käin tihti sinu blogis uudistamas ja ideid saamas. Nami-nami foorumisse jõudsin just siit :) Edu sulle! Jään ootama uusi ja põnevaid-maitsvaid postitusi. :)

Unknown said...

kingist ära ei ütle :D

aga: sul on superilusad koogid ja superilusad pildid - paljudel on huvitavad toidublogid, aga väga vähestel on ka silmailu pakkuvaid ja maitsemeeli ergutavaid pilte. jõudu edaspidiseks!

Unknown said...

Avastasin Sinu blogi jõulude eel "söödavate kingituste" jälgi ajades:)
Ja nüüd olen igapäevane külaline.
Jõudu ja häid mõtteid edaspidiseks!

Liiz17 said...

Palju õnne gsti, 25 000 on ikka väga suur arv ;)

Ka mind ootab kapis üks shokolaadiäär aga kogun veel juglust et seda kasutada :D Sinu kook on taaskord väga hea tulnud, näeb välja hästi esinduslik ja kõrgemoeline;) Loosimisest võtaksin ka mina osa :D

NB! viin oma blogi samasse keskkonda kus sinu omagi on aga veidi vaja veel retsepte üleviia ja disaini muutmist teha :)

Gegegerda said...

Palju õnne. Tõesti 25 000 vaatajat on päris kõva tulemus.

Anonymous said...

Ooo--see külastajate arv on aukartust äratav.

Käin siin blogis aegajalt piilumas ja väga ahvatlevad ideed.

Ise armastan ka köögis mässata, seega see loosimine läheks kohe asja ette:)

Sirliiz said...

Sinu blogi on imeline inspiratsiooniallikas, nii ilusaid ja uhkeid küpsetisi ei oskaks ma iialgi valmis meisterdada. Hetkel pean end magusast pigem eemal hoidma ja lausa liiga ahvatlev on siin piilumas käia :)

väike naine said...

Issand... küpsetamisblogi!!!
Keegi on tööarvutisse favonud, superüllatus igatahes!!! Täiega- hea (Y).
Sadamiljon head ideed.

Anneli köögis said...

plaju õnne muljetavaldavate küpsetiste ja külastajate puhul:)

vahterliina said...

lisaks kõigele eelpoolöeldule võlub mind Su korralikkus. või põhjalikkus. või mõlemad. ja pildid on ka ikka täiega ilusad:)

karikakar said...

Olles suur kokandushuviline, käin aeg-ajalt kaemas, mida imet kõike inimesed oma kätega ära teevad!

Liiz17 said...

Palju õnne võitjale väga toreda auhinna puhul. vaatan gsti et sul väga asjalik väike kokk kodus ;)

Anonymous said...

Palju õnne Lucyle!

Maarja said...

seda enam andekas oled.