22.2.08

Värvid ja muu

Sain endale suure osa asjadest, milledest ma juba mõnda aega unistanud olen. Eriti hästi kajastub see mu selle kuu pangaarvel aga ise olen seejuures ikka rahul ja õnnelik. See kuulub sinna kategooriasse midagi-hingele. Minu hing õnneks väga nõudlik ei ole materiaalsete asjade suhtes, nii et vahel võin südamerahuga midagi lubada.

Nüüd on mul:
* geelvärvide 12-komplekt
* "päris" pintslid (oluline on nende puhul küll ainult see, et nad karvu ei aja, mitte see, et need spets koogipintslid on)
* "vildikad" (sinine, roheline, kollane, punane ja must)
* 25-osaline tordikaunistuskomplekt
* tordi äärtele mustri tegemiseks mõeldud "kamm"
* sabloonid
* vaniljeekstrakt (päris ehtne Madagaskari vaniljeekstrakt, mida muuhulgas Pille kiitnud on...ei saanud ostmata jätta)

Loomulikult saadeti mulle koos tellitud kaubaga ka kataloog, et ma näeksin, mida mul veel pole aga võiks olla.

Tellisin asjad sellisest kohast Knightsbrigde PME.


1 comment:

Anonymous said...

Ooooo :D kadedaks teeb. Kogu selle kraami juures on ainult see halb asi, et see ahvatleb kõike järele proovima, mis omakorda tähendab rohkem igasuguste heade (ja rammusate ja magusate) asjade kokkamist, mis pärast tuleb loomulikult kõik ka ära süüa :P