22.4.10

Pirnitiiger

Mõnus mahlane tiigrikeeks pirnitükkidega, retsept aprillikuisest Pirkkast.

200g võid
2dl suhkrut
3 muna
3dl nisujahu
2tl küpsetuspulbrit
2tl vaniljesuhkrut
2spl kakaod
1 purk konservpirne mahlas
1/2dl mahla pirnipurgist

Vahusta rasv suhkruga. Lisa ükshaaval munad. Sega vaniljesuhkur ja küpsetuspulber jahuga. Sõelu taignasse. Tõsta umbes 1/3 taignast kõrvale ning lisa sellele kakao ning mahl.
Lõika pirnid väikesteks tükkideks ja lisa heledale taignale.
Kalla pool heledast taignast (määritud ja riivsaiaga üleraputatud) keeksivormi, seejärel tõsta vormi pruun taigen ning lõpuks ülejäänud hele taigen. Tõmba noaotsa või grilltikuga läbi taigna, et kihid veidi seguneksid.
Küpseta keeksi 175-kraadises ahjus umbes 1 tund.

4 comments:

MingiMango said...

Kui ma seda postitust hommikul märkasin, hakkas mul suu vett jooksma...ja nüüd läks keeks just ahju:) ei jõua ära oodata:)

qsti said...

Mulle meeldis järgmisel päeval külmkapikülmalt ka väga, nii et ärge kõike korraga nahka pistke ja proovige ka.

MingiMango said...

Proovisin soojalt ära:) Oli hea, kuid ise arvasin ka sama, et peaks äkki ootama, kuni täitsa jahtunud on, siis pirn tuleb paremini esile:) Aga igatahes aitäh retsepti eest...

Pille said...

Oi, see retsept ilmus neil ka 9/2003 ja mul Namis täitsa olemas. Kahjuks pole ise proovida jõudnud veel ja fotot ka pole ;(
Kena näeb välja igatahes ja ma täitsa kujutan ette, mis maitse ja mahlasuse see pirn seal andis..